Sunday, August 18, 2013

I miss debok..

Debokk ... Where have you been ? 
He left me... But you can't be leaving too right debok ? Are you ? Please don't debok i have no onee tau... 

Kawan ida semua tinggal kan ida when he left me bok ... So as all my cousins .. I was waiting for you debok to come.. 

Debok ida rindu nak peluk debok .. Call debok every night .. Ida dah takde sape nak mengadu nak cerita nak manja pun takde bok ~ :'( 

Ida malam malam kan bok susah gile nak tidur.. Asyik mimpi die je then mesti bagun peluh peluh nak dekat seminggu dah bok~ mata ida ni sebenarnye macam nak tercabut dah

Kepale ida pun pening tak cukup tidur. With period ida lagi overflow selalu letih bokk *baring atas riba debok* 

Do you think he'll come back bok ? Debok rase die sayang ida lagi tak ?
Tapi kan bok kalau die sayang kenape die boleh gelak kan ida mase ida nangis dalam phone ..

Ida sedih gile sampai malam tu ida dalam bilik ngan mama after the call ended kan bok ida tak boleh nafas.. I actually kene mengucat... But he doesn't care bok ~ he actually giggled over the phone :'(

And pagi raya tu kan bok i just couldn't upload my picture on first raya. I literally looked like dead people. Pucat gile. Pagi raya mintak maaf kat tok bah mak ngah mak long semua nasihat kan ida supaya kuat dengan dugaan ni.. And yeaa pastu mata ida meleleh sebab dieorg ingatkan ida yang he left me for real ...

I just need you bok ~ where are you .. Esok nak sekolah dah ... Ida tak tau boleh belajar ke tak esok. Malam ni confirm tak tidur lagi ~ and mesti ida just baring pandang ceiling pastu tibe tibe meleleh air mata ... Hmmm i wish bok for you to come to my house at night .., i swear bok i'll come outtt straight awayy
Tak pakai seliper running out the door n hug youu debok :'( that's how much i miss youu... Well lets just hope time tu ida tak lupe pakai bra or even wear my pants hahaha ... But i sure it will never happen bok :'( i know he's no going to come. Ever ....  


No comments:

Post a Comment